Radomskie dziewczyny książki piszą ...

Radom to moje miasto. Z całą pewnością mogę stwierdzić, że to moje miejsce na Ziemi. Czasami mnie zaskakuje, a czasami zasmuca. Właściwie to zasmucają mnie opinie i żarty o nim. No cóż, tak już bywa, ale zawsze można próbować zmienić nastawienie innych :-) Być może dzięki książkom? 




Co dwa lata w Radomiu odbywają się Radomskie Targi Wydawców Regionalnych. W tym roku będzie to siódma edycja. Podczas tych targów przyznawana jest Nagroda Literacka Miasta Radomia autorom książek związanych z Radomiem i regionem radomskim poprzez poruszaną w nich tematykę lub osobę twórcy bądź twórców. Miejska Biblioteka Publiczna w Radomiu zaplanowała serię spotkań z autorami związanymi własnie z regionem radomskim, aby zachęcić mieszkańców miasta do udziału w targach i przybliżyć sylwetki regionalnych twórców. 

17 października odbyło się pierwsze spotkanie z dwiema autorkami. Pierwsza, to znana już na rynku wydawniczym Izabela M. Krasińska, druga zaś to debiutująca i  skrywająca się pod pseudonimem Catherine Cachee. Spotkanie poprowadziła Aleksandra Michalska, pracownica jednej z filii biblioteki. 




Autorki opowiadały o swojej pracy, bohaterach, miłości do francuskiej muzyki i kotów. Pojawił się również wątek związany z naszym miastem. 

Kolejne spotkania będą się odbywały co czwartek do samych targów. Ja czekam na możliwość posłuchania i rozmowy z Grażyną Jeromin - Gałuszką i Ewą Podsiadły - Natorską. 






Moje recenzje książek Izabeli M. Krasińskiej: 

Pod skrzydłami miłości

Za głosem serca

W obłokach marzeń


2 komentarze:

  1. Żałuję, że nie będę mogła uczestniczyć w spotkaniach.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie spotkania są świetne. Za każdym razem mnie inspirują.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Więcej o polityce prywatności w zakładce KONTAKT w górnym menu bloga.

Copyright © 2016 Żyję bo czytam , Blogger