Anna H. Niemczynow - Zostań ile chcesz - ZAPOWIEDŹ

Niedawno recenzowałam książkę Bluszcz Anny H. Niemczynow, a tu już na początku września premiera kolejnej, bardzo ważnej dla autorki powieści Zostań ile chcesz. 



Autorka to pasjonatka świadomego życia, poszukiwaczka szczęścia bez powodu. Medytuje, modli się, biega, gra na pianinie i śpiewa mantry. Piecze chleb na naturalnym zakwasie. Wierzy w przeznaczenie i często się uśmiecha. Jest żona Przemysława oraz mamą Remigiusza i Lilianny. Kocha zwierzęta, dlatego na asystentkę wybrała psa - Leia towarzyszy jej podczas pisania książek. 

Jej historia poruszy mam nadzieję wiele serc i da motywację do działania: "Otarłam się o anoreksję, przeszłam traumę rozwodu, samotnie wychowywałam dziecko. Dziś jestem wdzięczna za doświadczenia, którym przyszło mi stawić czoła. To co mogę zmienić, zmieniam. To, na co nie mam wpływu, staram się akceptować. Nie walczę, kiedy napotykam mur, nie walę w niego głową. Wybieram inną drogę i idę spokojnie, powoli i konsekwentnie. Jem życie małą łyżeczką, delektując się tym, co mi oferuje". 

Nowa książka Zostań ile chcesz opowiada o kobiecie z przeszłością i mężczyźnie po przejściach, prawie jak w piosence Osieckiej. Piękna, mądra, utalentowana i świetnie zorganizowana Alicja zdaje się być perfekcjonistką. Tymczasem w środku jest rozbitą na milion kawałków zawiedzioną i oszukaną kobietą, próbującą na nowo zbudować jak najlepszy świat dla siebie i ukochanego dziecka. Również Maciej wydaje się człowiekiem, któremu nic nie brakuje. Jednak za zamkniętymi drzwiami ogromnego domu, każdego dnia zmaga się z doświadczeniem odrzucenia, podwójnej zdrady i oszustwa. 
Pewnego dnia ich drogi się krzyżują. Czy przygnieceni bagażem złych doświadczeń spróbują pokonać wzajemną nieufność? Czy miłość, o której oboje marzą, ma szansę się spełnić? Czy warto zaufać słowom, zostań ile chcesz? 
Tę historię napisało samo życie! Książka Anny H. Niemczynow to urzekająca, ciepła i niosąca nadzieję powieść, zainspirowana losami autorki. 

Zachęcam również do zajrzenia na stronę autorki http://www.annaniemczynow.pl oraz do obserwowania jej profilu na IG https://www.instagram.com/annaniemczynow.pl/?hl=pl można tam codziennie znaleźć garść pozytywnych emocji oraz zobaczyć olśniewający uśmiech autorki :-) 




Tytuł: Zostań ile chcesz 
Autor: Anna H. Niemczynow
Wydawnictwo: Filia
Data premiery: 5 września 2018 r.


Informacja o książce ze strony Wydawnictwa Filia http://www.wydawnictwofilia.pl/Ksiazka/297 oraz z materiałów redakcyjnych Wydawnictwa Filia. 

4 komentarze:

  1. Bluszcz bardzo mi się podobał, więc czekam na tę książkę z niecierpliwością. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka ma piękną okładkę. Chętnie przeczytam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście życiowa książka, lubie takie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Więcej o polityce prywatności w zakładce KONTAKT w górnym menu bloga.

Copyright © 2016 Żyję bo czytam , Blogger