VI Radomskie Targi Wydawnictw Regionalnych

W ubiegłym tygodniu w moim mieście odbyły się VI Radomskie Targi Wydawnictw Regionalnych. Odwiedziłam je po raz pierwszy. Impreza ta umożliwia m.in. zapoznanie się z ofertą radomskich wydawnictw, księgarń i bibliotek. Przez pracę zawodową uczestniczyłam tylko w małym fragmencie, ale i tak jestem zadowolona. Prezenty dla znajomych książkoholików już mam i to z autografami :-) 



We wtorek zorganizowano spotkanie autorek związanych  z Radomiem i okolicami. Niestety udało mi się dotrzeć już na sam koniec. O swojej twórczości opowiadały Grażyna Jaromin - Gałuszka, Teresa Opoka, Anna Litwinek, Ewa Podsiadły - Natorska i Izabela M. Krasińska. Po spotkaniu można było nabyć książki i zdobyć autografy. 

Grażyna Jeromin - Gałuszka





 Anna Litwinek 

 Wojciech Krupa podpisuje książkę dla Lenki 

W środę  zaś, można było spotkać i posłuchać autorów opowiadań ze zbioru "Powroty. Radom". Ja przybyłam specjalnie z córką i koleżanką blogerką Karoliną, na stoisko Wydawnictwa Lucky, aby wesprzeć najlepszego radomskiego poetę - Adriana Szary!

 Na stoisku Wydawnictwa Lucky Wojciech Krupa, Adrian Szary i jego funclub :-)

Podczas Radomskich Targów Wydawnictw Regionalnych  po raz piąty wybrano Nagrodę Literacką Miasta Radomia. W kategorii książka literacka nagrodę otrzymała Monika Sznajderman za książkę "Fałszerze pieprzu. Historia rodzinna". W kategorii książka naukowa/ popularnonaukowa nagrodę otrzymał Łukasz Krzyżanowski za książkę „Dom, którego nie było. Powroty ocalałych do powojennego miasta.” W tym roku przyznano nową, trzecią kategorię czyli Nagrodę Osobną, którą otrzymał Mieczysław Szewczuk za album „Żyć sztuką. Kolekcja sztuki współczesnej Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu”.






Do zobaczenia za rok!

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna i ciekawa impreza. ;) Sama chętnie bym w takiej uczestniczyła. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie spotkania dają możliwość czytelnikowi poznania autorów. Fajnie,że odbywają się także w mniejszych miastach, w których mniej się dzieje :-)

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że się w Radomiu dzieje i też z tego powodu, że tam byłam. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Więcej o polityce prywatności w zakładce KONTAKT w górnym menu bloga.

Copyright © 2016 Żyję bo czytam , Blogger