Tezeusz - Antykwariat i Księgarnia


Podczas podróży na urlop, mój mąż wypatrzył (ja czytałam :-)) niesamowite miejsce. Antykwariat i Księgarnię Tezeusz w Kasince Małej, który z zewnątrz wygląda jak dom pełen książek. Zachwycił mnie ten widok! Niestety był zamknięty. Miałam nadzieję, że będzie okazja, jeszcze raz tam pojechać, więc gdy w Szczawnicy padało i nie było perspektyw na wędrówki – pojechaliśmy! 



Naprawdę imponujące wnętrze, przepełnione regałami z książkami. Tylko część przestrzeni jest udostępniona dla klientów, ponieważ większość stanowi magazyn. 




Będąc w górach, postanowiłam spełnić swoje marzenie, które zrodziło się po przeczytaniu książki „Kukuczka”, aby zakupić więcej pozycji z tematyki naszych wspinaczy górskich. Takie właśnie książki zamówiłam w Tezeuszu. Tylko trzy książki były dostępne na miejscu, pozostałe odebrałam w podróży powrotnej do domu. 



Wracając do Tezeusza został on stworzony przez człowieka z pasją, który chciał połączyć zarabianie na życie, prowadzenie fundacji oraz mieszkanie w małej, uroczej miejscowości. Wszystko to udało się zrealizować. Firma się rozwija, oferując swoim klientom książki nowe, używane i kolekcjonerskie. Więcej informacji znajdziecie tutaj!

Uwielbiam takie miejsca i chyba takie miejsca lubią mnie, pojawiając się niespodziewanie na mojej drodze :-)
 
Jeśli będziecie przejeżdżać, koniecznie uwzględnijcie Tezeusza!

Oto książki, które zakupiłam: 



5 komentarzy:

  1. Zdarza mi się wyhaczyć perełki właśnie we wspomnianym przez Ciebie antykwariacie :)Piękny stosik :) Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) bardzo chciałam te książki przeczytać, te i wiele innych ;-)

      Usuń
  2. Ale super miejsce! Jak się tam wejdzie, to chyba bardzo ciężko wyjść!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Panią w całej rozciągłości. Antykwariat tezeusz.pl/ to wyjątkowe miejsce. Korzystam przeważnie z ich strony internetowej w celu kupna książek, jednak zawsze gdy przejeżdzam w pobliżu to staram się tam wpaść. Imponuje wieloma unikatowymi egzemplarzami książek+prowadzony jest przez człowieka z pasją z którym można porozmawiać praktycznie na każdy temat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Więcej o polityce prywatności w zakładce KONTAKT w górnym menu bloga.

Copyright © 2016 Żyję bo czytam , Blogger