Jędrzej Pasierski - W imię natury

W imię natury to pierwsza książka autorstwa Jędrzeja Pasierskiego, którą przeczytałam. Polski kryminał z obyczajowym wątkiem czyli coś idealnego dla mnie. 




Główny bohater Mateusz Chabrowski pracuje we własnej fundacji zajmującej się ochroną środowiska. Praca ta przynosi mu zarówno pieniądze jak i satysfakcję. Ma piękną, uzdolnioną malarsko żonę oraz syna i córkę. Mogę śmiało napisać, że Mateusz reprezentuje moje pokolenie, które zmaga się z problemami zawodowymi, małżeńskimi i próbuje znaleźć wspólny język z dorastającymi dziećmi. Niestety pewnego dnia życie Mateusza i jego rodziny zamienia się w niepewność, strach i odkrywanie wielkiej tajemnicy. Wszystko zaczęło się dość niewinnie, od zdjęcia martwego mężczyzny, które otrzymał Mateusz. I co z mężczyzną ze zdjęcia ma wspólnego żona Mateusza, która nagle znika? Pytań bez odpowiedzi jest coraz więcej...

Autor skonstruował świetną fabułę. Przemyca w swojej książce także wiele problemów, które spotykają wielu z nas, na przykład próba porozumienia z córką, która ciągle wpatrzona jest w telefon komórkowy, czy pędem za pieniądzem, aby wystarczyło na spłatę kredytu. Ponadto główny bohater wzbudził moje zaufanie, współczułam mu i pragnęłam, aby całe to zamieszanie wyjaśniło się jak najszybciej. 




Książka mi się podobała, to dobry kryminał, który czytałam z przyjemnością. Sięgnę także po poprzednie i przyszłe książki autora. 






Za przeczytanie książki dziękuję Wydawnictwu Czarne. 





"W imię natury", Jędrzej Pasierski, Wydawnictwo Czarne. 2019 r., egzemplarz recenzencki;


4 komentarze:

  1. Lubie czytać kryminały więc będę miała ten tytuł na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Być może, kiedyś skuszę się na ten tytuł. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. "W imię natury" to świetne połączenie tego, co właściwe dla kryminału z tym, za co uwielbiamy współczesne powieści obyczajowe. Wciąga od samego początku i nie pozwala odłożyć się na półkę aż do końca. :) Polecamy wraz z Tobą, życząc wielu kolejnych świetnych tytułów w 2020 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kryminał to to co lubię czytać. Z przyjemnością dopisuję do listy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Więcej o polityce prywatności w zakładce KONTAKT w górnym menu bloga.

Copyright © 2016 Żyję bo czytam , Blogger