"Dalekie podróże z Bliską" - Agnieszka Monika Polak


Smakuję życie
Dzień po dniu
Kęs za kęsem
Różnymi zmysłami
Wsłuchując się w tętniące gwarem ulice
Rozmowy mijanych przypadkowo ludzi
Szelest szumiących liści
Łapiąc promień jesiennego słońca
Karmiąc się codziennym oddechem
Okruchami szczęścia
Smakuję życie
Ciesząc się każdą spotkaną osobą
Dziękując za myśli i słowa

Powoli je trawię, gubiąc resztki rozsądku
Z łakomstwem zajadając kromki nadziei. 



Serdecznie zachęcam do lektury obu książek, idealne na letnie, leniwe popołudnie.







Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu:



 "Dalekie podróże z Bliską, Agnieszka Monika Polak, Wydawnictwo Czarna Kawa, 2017 r., egzemplarz recenzencki;

2 komentarze:

  1. Ja niestety się męczyłam podczas lektury pierwszego tomu i po drugi nie mam zamiaru sięgać. Nie znalazłam w niej nic nowego czy odkrywczego. Jestem rozczarowana, bowiem okładki są przepiękne, a zawartość niezbyt zachęcająca i porywająca. Owszem porusza ważne zagadnienia. Nie są mi obce. Ale przedstawione w dość chaotyczny i nieciekawy sposób. Niestety. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie sprawę, że nie każdemu może się podobać, jest dużo dygresji, odwołań, zaznaczyłam to w pierwszej recenzji, dziękuję za komentarz :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Więcej o polityce prywatności w zakładce KONTAKT w górnym menu bloga.

Copyright © 2016 Żyję bo czytam , Blogger