Maciej Siembieda - Gambit PRZEDPREMIEROWO

Są tacy autorzy, po których wiemy czego się spodziewać i zawsze z niecierpliwością czekamy na ich książki. Męskim przedstawicielem "autorów pewniaków" jest dla mnie - Maciej Siembieda. Dlaczego? 



Autor potrafi, w tylko jemu znany sposób zauroczyć czytelnika swoją opowieścią. Opiera ją na prawdziwych wydarzeniach, co nadaje realizmu i wiarygodności. Wprowadza wyrazistych bohaterów, którzy są gotowi na wiele poświęceń, aby dotrzeć do prawdy. Styl i język to już marka autora, która jest gwarancją na czytelniczą ucztę. 
Gambit to powieść szpiegowska pełna szczególików historycznych, które wzmagają apetyt, czytelnika i zachęcają do wertowania chociażby zasobów internetowych, aby dowiedzieć się jeszcze więcej. 

Książkę przeczytałam z wielką radością i wzruszeniem. Bardzo długo zastanawiałam się co o niej napisać, ponieważ trudno dobrać słowa, które wyraziłyby, jak dobra to jest książka. Nie będę opisywała fabuły, zapowiedź na okładce czyni to za mnie wspomnę tylko, że akcja toczy się od czasów II wojny światowej, po lata 90-te ubiegłego wieku. 



Maciej Siembieda wkroczył na scenę literacką świetnym debiutem i z każdą kolejną powieścią potwierdza, że podium to jego miejsce! 



P S Żałuję, że nie nauczyłam się grać w szachy. Te ze zdjęć należą do mojego taty, który ze swoim bratem co niedzielę rozgrywali kilka partyjek. Obaj czynią to już w niebie .... 



Książka będzie miała swoją premierę w dniu 3 kwietnia 2019 r.




Za przeczytanie książki dziękuję Autorowi i Wydawnictwu Agora. 




"Gambit", Maciej Siembieda, Wydawnictwo Agora, 2019 r., egzemplarz recenzencki;

2 komentarze:

  1. Książkami Macieja Siembiedy jestem zaintrygowana już od jakiegoś czasu. Gambit wydaje się być bardzo ciekawą propozycją :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Więcej o polityce prywatności w zakładce KONTAKT w górnym menu bloga.

Copyright © 2016 Żyję bo czytam , Blogger