Podsumowanie (krótkie) 2017 roku

Kochani! Mijający właśnie rok 2017 był dla mnie blogowo bardzo udany. Dzięki oczywiście Wam, którzy tu zaglądacie i chce się Wam czytać i komentować moje recenzje. Bardzo za to DZIĘKUJĘ!!! 

Cieszą mnie również współprace z wydawnictwami i autorami. Dziękuję za zaufanie :-) 



W tym roku przeczytałam 84 książki, jest to troszkę więcej niż w roku ubiegłym, co także jest powodem do radości. Czytam różnorodne gatunkowo książki i sięgnęłam po tytuły, po które może sama bym nie sięgnęła. Do tej pory czytałam głównie polskich autorów, co teraz trochę się zmieniło. 

Jak i w roku ubiegłym uczestniczyłam w Targach Książki w Warszawie, Krakowie, Łodzi i Radomiu. Nadal są to wydarzenia, które dostarczają mi wiele przyjemności i radości. 

Chciałabym bardzo podziękować Magdalenie Knedler  za to, że uhonorowała mnie na końcu swojej wyjątkowej książki "Historia Adeli" podziękowaniem. Nie mogę wkleić zdjęcia, a to z prostego powodu, ponieważ książki Pani Magdy, wszystkim polecam i krążą pożyczone wśród moim znajomych. 

Kończąc życzę spełnienia marzeń, zdrowia, pomyślności i wielu czytelniczych podróży w Nowym 2018 roku! 

Do siego roku!!






Zdjęcie zapożyczone z Internetu. 


10 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku i jeszcze bardziej zaczytanego 2018!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo książek przeczytałaś. Zaczytanego 2018 roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczytanego 2018 roku :) Obyś przeczytała jeszcze więcej i to samych dobrych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam tylko na targach w Katowicach, nie udało mi się dotrzeć do Krakowa. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie wszystkiego najlepszego :-) Jeszcze nie byłam na Targach Książki w Katowicach, może w bieżącym roku się uda :-)

      Usuń
  5. Pomyślności i spełnienia marzeń, Basiu ❤ Piękny wynik ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Tobie i ja zaraziłam się p.Knedler, życzę równie owocnego roku !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Więcej o polityce prywatności w zakładce KONTAKT w górnym menu bloga.

Copyright © 2016 Żyję bo czytam , Blogger