Relacja z 21 Miedzynarodowych Targów Książki w Krakowie 26-29.10.2017 r.

Targi Książki to zawsze wydarzenie, na które czekam z niecierpliwością. Jednak jak już znajdę się w środku, to zastanawiam się, czemu sobie to robię? Tłum, ścisk, przepychający się ludzie, mało miejsca, kolejki po kawę, do autorów itd. Trudno mi wytłumaczyć, ale po prostu muszę tam być :-) Jak wyjeżdżam jestem zadowolona i pamiętam tylko miłe sytuacje. 

Na sobotę miałam zaplanowaną bardzo długą listę, nie wszystko udało mi się zrealizować, ale to przecież normalne.
Nie udało mi się zdążyć na spotkanie z Ericiem - Emmanuelem Schmitt, ale dzięki Małgosi Wlazło (poznanej w zeszłym roku na targach), mam autograf. Poświęciła ona bowiem swoją książkę na autograf dla mnie! Bardzo jeszcze raz dziękuję Ci Małgosiu. 

Bardzo cenię sobie spotkania z innymi książkoholikami, tymi, których już znam, jak i tymi nowo poznanymi. Często w kolejkach wymienialiśmy się wizytówkami, ja rozdawałam swoje ołówki. Szczególnie cieszę się z rozmów z Martą Bajor i Wiolą Sadowską. 

Kolejka do Camilli Lackberg była tak ogromna, że nie miałam sumienia ustawić w niej mojego męża :-) Może innym razem się uda. 

W niedzielę lista była nieco krótsza i została zrealizowana. W tym roku trochę zaszalałam i kupiłam bardzo dużo książek. Prawie wszystkie zostały podpisane przez autorów. Było ich tak dużo, że nie miałam koncepcji, jak zmieścić je na zdjęciu :-)

 

Spotkało mnie również wiele niespodzianek i miłych chwil. Dziękuję bardzo Wydawnictwu Od deski do deski i przemiłym siostrom, które jak ja pochodzą z Radomia i pamiętały mnie ze spotkania w Łodzi. Bardzo dziękuję!! 

Podziękowania również kieruję do Alka Rogozińskiego, Wydawnictwa Merlin oraz Wydawnictwa W.A.B. 

A teraz fotorelacja.
Sobota targowa:




Z Ałbeną Grabowską i torbą jak na radomiankę przystało

 Z Łukaszem Orbitowskim


Z Małgorzatą Gutowską - Adamczyk



Z moim do tej pory instagramowym znajomym Maciejem Siembiedą



Z Dorotą Gąsiorowską


 Z Edytą Świętek 


 Z Małgorzatą Kalicińską 


Z moją ulubioną Magdaleną Knedler


Z guru kobiecej duszy Januszem Leonem Wiśniewskim


Magdalena Witkiewicz i Alek Rogoziński chyba najbardziej oblegani autorzy


Z Natalią Nowak - Lewandowską
 

Niedziela targowa: 


Autorka "Stancji" Wioletta Grzegorzewska


Z twórcą wydawnictwa Od deski do deski - Tomaszem Sekielskim 


Z bardzo ważną dla mnie autorką Grażyną Jeromin - Gałuszką 


Z Mariuszem Zelke


Z uroczą i przemiłą Anną Dziewit - Meller 


 Pani Ewa Matuszewska pięknie pisze o górach i ludziach gór 


 Z pilotem - kosmonautą Mirosławem Hermaszewskim, który chyba nie spodziewał się tak długiej kolejki 


 Wyjątkowe dla mnie spotkanie z Ojcem Leonem Knabitem 


Z przesympatycznymi "kryminalistami" Robertem Małeckim i Mercelem Woźniakiem, który bardzo interesująco opowiadał o swoich bohaterach i Toruniu


Z Jerzym Stuhrem 

Z Jarosławem Czechowiczem znanym z bloga Krytycznym okiem

Z Joanną Stovrag


Z Sylwią Zientek 

Z blogerką i pisarką Agnieszką Korzeniewską


Z poznaną na targach Olką Abaczurowską 

Oryginalny wpis Manueli Gretkowskiej moim ołówkiem 


No cóż było bardzo różnorodnie i zapewne za rok też się tam pojawię ... 








4 komentarze:

  1. Fajnie było Cię poznać na żywo. Do zobaczenia za rok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać w tym szaleństwo, ale takie zdrowe połączone z ogromną pasją Twoją i wszystkich uczestników tego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotkania z ojcem Leonem zawsze są wyjątkowe Moja Droga. ;) W tym roku się z nim nie spotkałam, czego bardzo żałuję, ale może uda mi się w przyszłym.
    Z kolei spotkanie z Joasią Stovrag jak zwykle miłe i okraszone pogawędką. Mam nadzieję, że spodoba ci się Chwila na miłość. :)
    Co do Magdy i Alka - owszem, byli bardzo oblegani, ale przyznam szczerze, że Agnieszka Lingas Łoniewska czy Katarzyna Berenika Miszczuk też miały swoje dłuuuugie kolejki. Z tego co wiem, wszyscy zagraniczni mieli popyt jak nie wiem (Schmitt, Cherry, Sparks, Lackberg, a nawet i Polscy Wojciechowska, Mróz). Także... tez się trochę ustalam w kolejkach mimo wszystko mile wspominam te Targi. ;)

    P.S Kto wie, może i my w przyszłym roku się spotkamy? :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Magia słowa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Więcej o polityce prywatności w zakładce KONTAKT w górnym menu bloga.

Copyright © 2016 Żyję bo czytam , Blogger