Mariusz Zielke, Artur Nowak - Zło

Zło Mariusza Zielke i Artura Nowaka to książka wydana przez Wydawnictwo Od deski do deski i druga z serii Zbrodnia Nie/Doskonała. Autorzy stanowią silny duet: były dziennikarz śledczy teraz pisarz oraz adwokat od spraw karnych i publicysta. Można się więc spodziewać po wspólnej książce mocnych wrażeń. Czy na pewno? 


Do małej miejscowości z Warszawy wraz z rodziną przenosi się adwokat Tomasz Mauer. Chciał on odpocząć od zgiełku wielkiego miasta i wreszcie nacieszyć się rodziną. Jednak małe miejscowości mają to do siebie, że każdy wie wszystko o każdym i bardzo łatwo jest wplatać się w różne zależności i układy. Tak dzieje się również z Tomaszem. Biznesmen Szymura, który trzęsie całym miasteczkiem zaczyna wciągać go w swoje ciemne sprawy. 

Autorzy napisali świetną książkę. Pokazują jak wiele zła może gromadzić się w człowieku oraz jak można być przesiąkniętym nienawiścią w dążeniu do osiągnięcia własnych celów, niszcząc przy tym innych. 
Książka wciągnęła mnie momentalnie, wessała mnie wręcz, przeczytałam ją za jednym posiedzeniem, czytając do późnej nocy. Bałam się i byłam w ciągłym napięciu. Tego właśnie oczekuję od dobrego, mrocznego kryminału. 






Za przeczytanie książki dziękuję Wydawnictwu Od deski do deski.









"Zło", Mariusz Zielke, Artur Nowak, Wydawnictwo Od deski do deski, 2019 r., egzemplarz recenzencki;

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Więcej o polityce prywatności w zakładce KONTAKT w górnym menu bloga.

Copyright © 2016 Żyję bo czytam , Blogger