"Żółta tabletka plus" - Anna Sakowicz


„Żółta tabletka plus” jest wznowieniem opowiadań kociewskiej autorki Anny Sakowicz. Z miłą chęcią sięgnęłam po tę lekturę, zachęcona opisem na okładce. Przy okazji dokształciłam się w ramach pojęcia purnonsens :-)
 
Osiemnaście opowiadań przeznaczonych –  jak sama autorka zaznacza w informacji dla czytelnika – dla osób 15+, które z pewnością poprawią humor każdemu, ale także skłonią do refleksji.
Bohaterką jednego z opowiadań jest sama autorka w pozostałych przeróżne postacie, również te nieprawdopodobne jak np. zmutowany lis socjopata. 



Najbardziej przypadły mi do gustu: 

„Polubić czytanie”, tematyka mi bliska – dużo książek w domu a córka czyta marnie :-)
 
„Jak Miecio na dupy poszedł” z laleczką voodoo, śmiercią i zupą na czerninie w rolach głównych!

„Szczęście” o którym marzymy czasami zbyt górnolotnie, a okazują się nim zupełnie przyziemne „sprawy”. 
 
Refleksyjne „Starość” o chorobie osoby bliskiej. 

„Sodówka”, bezbłędnie opisująca ego osób znanych i tych, którym wydaje się, że są znane, czytaj – lepsze :-)

Autorka pokazała, iż jest bystrą obserwatorką rzeczywistości. Opowiadania oparła na prostych, przyziemnych sprawach, dosmaczając je  humorem, groteską i absurdem, przez co składają się na mieszankę, którą szybko i przyjemnie się czyta.

Ja łyknęłam opowiadania o poranku i tym sposobem rozpoczęłam z uśmiechem nowy dzień, czego i Wam życzę ;-)



Za możliwość przeczytania dziękuję Autorce i Wydawnictwu: 

 




"Żółta tabletka plus", Anna Sakowicz, Wydawnictwo Szara Godzina, 2017 r., egzemplarz recenzencki;

5 komentarzy:

  1. Z pewnością siegnę po owe opowiadania. Uwielbiam pióro autorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja, jak zwykle, zachęca do przeczytania opowiadań. Tym bardziej, że są lekkie i przyjemne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję. Pięknie się kłaniam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Więcej o polityce prywatności w zakładce KONTAKT w górnym menu bloga.

Copyright © 2016 Żyję bo czytam , Blogger