Międzynarodowe Targi Książki Kraków 2016


Ten tydzień upłynie mi w zniecierpliwieniu i oczekiwaniu na weekendowy pobyt w Krakowie, gdzie spędzę czas na Targach Książki. Już nie mogę się doczekać tej atmosfery, adrenaliny, pośpiechu, radości, uśmiechu, cudownych spotkań i rozmów w kolejkach po autografy. 
Moja lista zakupów jest bardzo długa :-) co napawa mnie ogromnym zadowoleniem. 
Zapraszam serdecznie do zapoznania się z programem targów i gorąco polecam rozważenie przybycia. 
To będą moje pierwsze targi, na których pojawię się jako bloger, a nie jak do tej pory osoba prywatna :-) kolejne wyzwanie przede mną!
Już dziś zapraszam na moją relację z tego wydarzenia. 
Do zobaczenia!!

3 komentarze:

  1. Pozdrawiam serdecznie-Agnieszka z kolejki do Olgi Tokarczuk:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam Cię, Basiu, poznana w kolejce do Olgi Tokarczuk :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam, dziękuję za rozmowę :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Więcej o polityce prywatności w zakładce KONTAKT w górnym menu bloga.

Copyright © 2016 Żyję bo czytam , Blogger